tirsdag 10. november 2009

Ting 11: Twitter

Nå har jeg lest om og tittet litt på Twitter. Det er utrolig mye som ved første øyekast ikke virker særlig interessant å bruke tid på. Men så tok jeg et søk på ebok og da ble det mer interessant for meg.
Nå som kurset nærmer seg slutten for meg og tiden er dyrebar etter jobb, kommer jeg ikke til å tvitre nå - kanskje en annen gang...
For meg som er godt voksen og liker å fordype meg i gammeldagse papirbøker, vet jeg ikke riktig når jeg skal få tid til alt dette "nye". Må jeg være med på alt? eller kan jeg bare stikke innom når det passer meg? Tror det blir det siste som passer for meg.

1 kommentar:

  1. Enig. Utrolig hva folk syns de må dele med verden, men innimellom er det jo absolutt ting av interesse. Fatter bare ikke hvordan folk har tid....

    SvarSlett